qui som

Coneix caritas
Colabora amb nosaltres

Coneix Caritas

Càritas és l’organització sociocaritativa de l’Església que té com a missió irrenunciable i permanent: acollir els que han quedat al marge de la societat, els més febles, i actuar per rescatar-los i acompanyar-los en el seu camí de recuperació.

L’atenció individual a la persona té el seu punt de partida en les Càritas parroquials i és en aquests espais on es desenvolupa la seva acció.

Una acció que respon al missatge de l’evangeli, que ens ensenya que els últims són els primers i que la dignitat de la persona és inviolable.

Càritas, amb les armes pacífiques de l’amor, completa la seva tasca amb la denúncia de les situacions d’injustícia i la proposta de models socials alternatius i treballa per combatre tota forma de pobresa: econòmica, emocional i espiritual.

Accions socials

Persones necesitades

Euros invertits en ajudes

voluntaris

La nostra missió

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore.

contribueix

Fes'te voluntari

Director

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

El nostre equip

Matt Tyrgiryn