tercera trobada càritas catalunya

Enguany se celebrarà a Tarragona  la 3a Trobada de Càritas Catalunya coincidint amb la commemoració del 50è aniversari de Càritas Diocesana de Tarragona. Les dues jornades anteriors es van celebrar a Barcelona i Girona.

Amb el lema “Transformem la societat des de la Misericòrdia”, aquesta trobada se celebrarà el proper 22 d’octubre al Camp de Mart, a la que s’espera l’assistència d’uns 1800  voluntaris. L’objectiu és aprofundir en el seu compromís de transformació social.

Durant el matí, el sociòleg basc, Imanol Zubero, i el teòleg tarragoní, Mn Miquel Barbarà seran els encarregats de pronunciar les dues ponències de la Trobada.

Mirar amb Misericòrdia ens posiciona per canviar el món, serà el títol de la primera ponència a càrrec de Zubero, doctor en Sociologia, diplomat en Teologia i professor de la Universitat del País Basc.

Seguidament, Mn Miquel Barbarà, llicenciat en Teologia i Sociologia i mestre de capella de la Catedral de Tarragona, exposarà la conferència L’esperit de Càritas.

Per concloure la part formativa de la Trobada, els assistents podran preguntar als ponents i debatre sobre els temes exposats.

A la tarda, els voluntaris gaudiran d’una experiència solidària amb   Pallassos sense fronteres; castells; i diferents visites culturals per la ciutat. La trobada es clourà amb la celebració de l’Eucaristia al Camp de Mart.