Protecció de dades correu-e

Avís Legal
Aquest missatge es dirigeix exclusivament a la persona destinatària i pot contenir informació privilegiada o confidencial. Si no sou la persona destinatària indicada, us recordem que la utilització, divulgació i/o còpia sense autorització està prohibida en virtut de la legislació vigent. Si heu rebut aquest missatge per error, us preguem que ens ho feu saber immediatament per aquesta via i que el destruiu.

Informació bàsica sobre Protecció de dades
Responsable: Càritas Diocesana de Tarragona. Finalitat: realitzar les gestions encomanades, administratives, comptables i fiscals, així com enviar-vos comunicacions sobre la institució. Destinataris: No se cediran dades a tercers, excepte obligació legal. Drets: Teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, indicats a la informació addicional que podeu consultar i exercir dirigint-vos al/la Delegat/da de Protecció de Dades de Càritas Diocesana de Tarragona a la direcció protecciodades@caritasdtarragona.cat. Si no desitgeu continuar rebent la nostra informació, si us plau indiqueu-nos-ho per aquesta mateixa via.