Els i les professionals de Càritas fan una aposta diària per treballar pels altres.
Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i persones voluntàries compromeses en la transformació de l’exclusió social.
CERQUEM UN PROFESSIONAL AMB:
- Capacitat de treball en equip
- Flexibilitat
- Autonomia i iniciativa
- Anàlisi, planificació i organització
- Capacitat de treball metòdic
- Disposició a l’aprenentatge
- Responsabilitat i compromís
- Discreció
QUINES SÓN LES FUNCIONS I TASQUES DEL LLOC DE TREBALL?
- Conèixer la fitxa social i els documents específics.
- Conèixer el programa de recollida de dades SICCE-MISS.
- Introducció de dades respostes aliments CONVO-cistella bàsica.
- Introducció de dades respostes aliments CONVO-targetes moneder.
- Formació i Orientació del programa SICCE als equips de les Càritas parroquials.
DEPENDÈNCIA
- Àrea d’Acció Social
QUIN ÉS EL PERFIL ESPECÍFIC?
- Formació en: Tècnic/a auxiliar administratiu, gestor de dades, tècnic/a administratiu/va i/o integrador/a social.
- Català i Castellà parlat i escrit correctament, nivell C1
- Carnet de conduir i vehicle propi
Es valorarà positivament:
-
-
- Formació complementària en estratègia digital.
- Coneixement sobre el mon del voluntariat, de les Càritas parroquials, etc.
- Treball o col·laboració amb entitats sense ànim de lucre
-
OFERIM:
- Contractació laboral per un període de 4 mesos
- Categoria: Auxiliar administratiu / Integrador social
- Marc salarial: Conveni col·lectiu de Catalunya d’acció social 2018 amb les taules salarials actualitzades, segons categoria.
- Jornada de treball: 38,5 hores setmanals amb flexibilitat horària segons necessitats del servei
- Lloc de treball: ciutat de Tarragona amb sortides professionals dins l’àmbit de l’arxidiòcesi de Tarragona.
Data incorporació: Setembre 2024
Les persones interessades poden enviar el CV i el document de protecció de dades a: gegonzalez@caritasdtarragona.cat
Data límit el 29 de juliol de 2024