Tot l’equip humà, tècnics i voluntaris de Càritas Diocesana de Tarragona trasllada tot el seu suport i afecte a la població de l’illa de La Palma, així com a Càritas Diocesana de Tenerife, en aquests moments de dificultat i de dolor per les pèrdues materials ocasionades per l’erupció del volcà Cumbre Vieja.

Davant d’aquesta situació, des de Càritas Diocesana de Tarragona volem oferir la nostra total disposició i col·laboració amb els agents socials de la zona afectada i de tota l’illa, com a germans de l’Església de la qual formem part.

Càritas respon a aquesta greu situació produïda a l’illa amb la recollida de donatius a través del web (cliqueu aquí) i del Bizum 00300. Els donatius recollits amb el concepte Volcà seran enviats a Càritas Diocesana de Tenerife pels afectats per l’erupció del Cumbre Vieja.

Ens unim de cor al poble canari, especialment a l’illa de La Palma, i a les forces i cossos de seguretat de l’estat i de l’illa, i demanem la intercessió de Santa Maria, sota l’advocació de les Neus, patrona de La Palma, per consolar els cors que pateixen per la pèrdua de casa seva i dels seus béns.