Mans Unides i Càritas Diocesana de Tarragona fem una crida davant l’impacte de la crisi climàtica sobre les poblacions més vulnerables del nostre món i l’agreujament de la pobresa amb aquest concert solidari Gospelwill del grup Tastet de Gospel. Serà el dissabte 4 de novembre al Teatre Tarragona a les 19h, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tarragona.

Recentment a bona part dels països de la Mediterrània i també al nostre, s’han sofert efectes catastròfics i dramàtics a causa del canvi climàtic, afectant sobre tot la vida de les persones que hi viuen en condicions més precàries. Les diagnosis són clares i afecten a tothom. Per preservar la nostra casa comuna hem de canviar la manera de relacionar-nos amb el medi ambient, en el desenvolupament de pobles i ciutats, en les infraestructures, en els actuals sistemes de producció que hem d’evolucionar. I també és imprescindible  adaptar els nostres estils de vida i la nostra implicació en la lluita a favor d’un món més sostenible i igualitari  que és una lluita contra la pobresa d’arreu.

Vivim moments de commoció i preocupació pels recents esdeveniments que estan succeint a Terra Santa, que s’afegeixen a la guerra d’Ucraïna i a altres conflictes actuals amb unes enormes crisis humanitàries i milers de persones ferides i mortes.

Des de Mans Unides i Càritas ens fem ressò de les necessitats de les poblacions afectades i reclamem la  solidaritat de tothom. T’hi esperem! T’emocionarà!

Tastet de Gospel és un cor de més de 40 veus provinents d’Osona i comarques de l’entorn, amb 16 anys de recorregut. Des d’aleshores, a través del gospel contemporani, fan vibrar el públic amb un cor i unes veus solistes que transmeten música, emoció i ànima. L’acompanyament amb una banda musical formada per músics professionals, és una expressió de cant i moviment.

GOSPELWILL no és un concert ni un espectacle més. És una història de vida real que narra la descoberta d’un mateix. Us convidem a experimentar cada una de les etapes, des del naixement fins a la trobada personal, a través d’una sèrie d’elements i de cançons escollides per explicar una experiència vital.

El preu és de 20 € i les entrades es poden adquirir a:  https://entrades.tarragona.cat/selection/event/date?productId=10228933889673 També es pot fer un donatiu “fila zero” al Compte ES2021000006390200703422 o Bizum 07673

Informació Tastet de Gospel: http://tastetdegospel.cat/

MÉS INFORMACIÓ