Aquest any se celebra la 8a edició de la Cursa de la Dona, organitzada pel Club Atlètic Montblanc. I aquest any els beneficis aniran destinats a Càritas Parroquial de Montblanc.

Des de Càritas volem agrair Club Atlètic Montblanc la sensibilitat envers les famílies en risc d’exclusió social i vulnerabilitat que atenem des de Càritas.

I animem a tothom a participar-hi.

Tot suma i ajuda!

Us detallem la informació necessària per poder-hi participar:

• LA PROVA

El diumenge 19 de novembre de 2023 tindrà lloc a Montblanc la vuitena Cursa de la Dona, prova que es disputarà pels carrers i camins de Montblanc. La prova esta organitzada pel Club Atlètic Montblanc amb la col·laboració d’Adomont. La prova es pot fer en modalitat corrent o caminant.

• CAUSA SOLIDÀRIA DE LA CURSA

Els beneficis de la cursa es destinaran a favor de la lluita contra la pobresa. En concret tots els beneficis es destinaran a Càritas Montblanc que té coma objectiu ajudar a totes les persones que es troben en situació de vulnerabilitat i d’exclusió social.

• HORARI

El diumenge 19 de novembre amb sortida a les 10 h del matí des de la plaça de Sant Francesc de Montblanc.

• PARTICIPACIÓ

Podran prendre part en la vuitena Cursa de la Dona de Montblanc tothom que ho desitgi sempre i quan estiguin correctament inscrits, tant en temps comen forma. Els menors d’edat presentaran una autorització materna/paterna facilitada per l’organització de la cursa. No es permet córrer amb gossos en cap de les modalitats de la cursa. No es permet participar sense haver fet la inscripció.

• DISTANCIA I RECORREGUT

La prova es disputarà sobre un recorregut de 5 km aproximadament, que combina carrers i camins de l’entorn de Montblanc. La sortida i arribada estaran localitzades a la plaça de Sant Francesc de Montblanc. El recorregut esta disponible a: www.atleticmontblanc.cat

S’estableixen premis pera les cinc primeres classificades de la general i la primera dona del Club Atlètic Montblanc. No es faran classificacions.

• INSCRIPCIONS

Les inscripcions estaran obertes a partir del dia 25 d’octubre fins al 15 de novembre o fins que s’arribin a les 350 inscripcions. No s’admetrà cap més inscripció, ni es farà ampliació de les inscripcions, passat el 15 de novembre i/o les 350 inscripcions. El preu de la inscripció és de 14 euros.

Les inscripcions només es podran fer per internet a través de la web www.atleticmontblanc.cat

• RETIRADA DEL DORSAL, BOSSA DEL CORREDOR

Els dorsals i la bossa de la cursa es lliuraran: Dissabte 18 de novembre de les 17 h a les 19 h i diumenge 19 de novembre de les 8:30 ha les 9:30 ha l’església de Sant Francesc de Montblanc. És imprescindible presentar el resguard d’inscripció pera retirar el dorsal i la bossa de la cursa. La samarreta de regal serà preferentment de la mida indicada en el moment de la inscripció, no hi haurà dret a canvis.

• RESPONSABILITAT

L’organització no es fa responsable dels danys que poguessin causar les participants a la prova per imprudències o negligències, tant a elles mateixes (per accidents o lesions) com a terceres persones. D’aquesta manera, el/la participant declara estar en condicions físiques i psíquiques optimes pera la realització de la cursa i ho fa sota la seva responsabilitat, eximint a l’organització de la mateixa. Els menors d’edat que participin, ho faran sota la responsabilitat d’un adult acompanyant.

Inscriure’s en aquesta prova suposa l’acceptació plena de les normes.