• Càritas Diocesana de Tarragona llança una campanya de suport amb l’emergència del Marroc
  • A través de Càritas es garanteix l’arribada dels fons al destí.

Tarragona, 12 de setembre de 2023. La nit del divendres 8 de setembre es va produir al Marroc un fort sisme amb una magnitud de 7 graus a l’escala de Richter i amb l’epicentre molt a prop de Marràqueix. Diversos municipis de la zona han estat fortament sacsejats. Els danys són immensos i el nombre de morts continua augmentant.

En aquesta zona altament turística però també amb molta vulnerabilitat, els efectes d’un sisme de tal magnitud són devastadors. Des de les primeres hores del matí de dissabte, els equips locals de Càritas i de l’Església catòlica valoren l’abast de la tragèdia.

Càritas Rabat també dona suport i resposta immediata davant aquesta emergència.

La resposta de Càritas

Càritas el Marroc s’ha desplaçat a Marràqueix per poder avaluar, amb els equips locals, l’extensió dels danys, demanar informació més precisa i així preparar una primera resposta d’emergència.

Des de Càritas Internationalis, ja s’està coordinant la resposta davant l’emergència i Càritas Espanyola està en contacte permanent amb Càritas el Marroc, oferint-li el nostre suport econòmic, però també logístic i humà que se’ns pugui requerir.

L’equip de Càritas ofereix les condolences a les famílies afectades per aquesta catàstrofe i es proposa adoptar mesures d’emergència coordinades amb les xarxes de Càritas.

Així mateix, des de Càritas Diocesana de Tarragona hem obert la campanya d’emergència “Càritas amb el Marroc” per canalitzar la solidaritat de les persones de la nostra arxidiòcesi per ajudar les víctimes d’aquesta catàstrofe natural:

CAMPANYA D’EMERGÈNCIA: «CÀRITAS AMB EL MARROC»

BANC SABADELL ES81 0081 0088 1100 0296 3301

Bizum 00300

Cal que el concepte del donatiu sigui MARROC

o a través del nostre web www.caritasdtarragona.cat