Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i persones voluntàries compromeses en la transformació de l’exclusió social.

Des de Arada Empresa d´inserció creiem fermament que la feina és la millor alternativa per lluitar contra l’exclusió social; per aquest motiu desenvolupem i creem activitats econòmiques que permetin generar ocupació específica pel col·lectiu que atenem; que alhora donen servei a la resta de la societat.

Vols treballar amb nosaltres? Amb tu farem un gran equip.

Lloc de treball: Reus

1. DESCRIPCIÓ DEL LLOC

En dependència de gerència, el/la candidat/a s’incorporarà a l’equip i desenvoluparà les següents funcions i tasques: 

Funcions:

Consecució dels objectius de venda a través del desenvolupament i seguiment dels equips del punt de venda.

Motivar, formar i dirigir els equips per aconseguir els objectius.

Tasques:

  • Gestió del negoci
  • Aconseguir els objectius de vendes.
  • Fer seguiment dels KPI s.
  • Planificar estratègies juntament amb l’equip de coordinació per promoure les vendes.
  • Dirigir els dependents per a la consecució dels objectius.
  • Treballar al punt de venda juntament amb l’equip de coordinació per identificar necessitats i elaborar estratègia de creixement i fer seguiment de l’execució dels plans d’acció per millorar els resultats, oferir un bon servei al client i assolir els objectius de productivitat de l’equip.
  • Realitzar les gestions administratives necessàries per al bon funcionament del punt de venda.
  • Assegurar les condicions correctes del punt de venda: imatge, ambient, horaris, manteniment, seguretat, il·luminació, etc.
  • Controlar els nivells òptims d’inventari.
  • Assegura de tenir l’estoc adequat, que permeti assolir els objectius de vendes sense acumular excessos.
  • Assegurar juntament amb l’equip de coordinació que el marxandatge és correcte atenent les necessitats del consumidor, fent adaptacions i proposant idees de millora.
  • Cotitzar correctament els productes.
  • Gestió de caixa, així com obertura i tancament de la mateixa amb precisió i eficiència.

Gestió d’equips:

  • Liderar i desenvolupar els equips per aconseguir els objectius.
  • Motivar i avaluar el rendiment de l’equip: fortaleses i debilitats i proposar objectius de desenvolupament personal.
  • Assegurar que tot el personal aconsegueix els objectius marcats en qualitat i temps.
  • Gestionar la repartició de tasques amb el personal, tenint en compte les seves fortaleses.
  • Promoure la polivalència del personal.

Formació:

  • Formar el personal per desenvolupar correctament cadascuna de les tasques necessàries, tenint en compte les seves fortaleses i debilitats.

2. REQUERIMENTS DEL LLOC

Titulació: Grau Mitjà d’Activitats Comercials

Experiència mínima: Experiència de 2 anys en gestió de punt de venda i gestió d’equips

Formació complementària: Domini informàtic

Competències:

  • Habilitats comunicatives i socials
  • Pro activitat i Iniciativa
  • Lideratge
  • Habilitats Comercials i d’Orientació al Client
  • Flexibilitat i adaptabilitat

3. CONDICIONS DEL LLOC

Tipus de contracte: Indefinit (3 mesos de prova)

Jornada: 40 hores de dilluns a dissabte

Horari: Partit

Retribució salarial: 19.500 – 20.000

Incorporació: febrer 2025

4. PROCÉS DE SELECCIÓ

 Les persones interessades han d’enviar el seu currículum  a: arada@aradacaritas.cat

Abans del 24/01/2025 indicant com a referència [Encarregat/da botiga Moda re-]

Fes un donatiu Fer-me soci
Gràcies a la vostra ajuda, podem estar al costat dels qui més ens necessiten
Quin tipus de donació t’agradaria fer?
Puntual
Quant voleu aportar?
Sóc...
Particular
Empresa