Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i persones voluntàries compromeses en la transformació de l’exclusió social.

Des de Arada Empresa d´inserció creiem fermament que la feina és la millor alternativa per lluitar contra l’exclusió social; per aquest motiu desenvolupem i creem activitats econòmiques que permetin generar ocupació específica pel col·lectiu que atenem; que alhora donen servei a la resta de la societat.

Vols treballar amb nosaltres? Amb tu farem un gran equip.

Lloc de treball: Reus

1. DESCRIPCIÓ DEL LLOC

En dependència de gerència, el/la candidat/a s’incorporarà a l’equip i desenvoluparà les següents funcions i tasques: 

Funcions:

Consecució dels objectius de venda a través del desenvolupament i seguiment dels equips del punt de venda.

Motivar, formar i dirigir els equips per aconseguir els objectius.

Tasques:

  • Gestió del negoci
  • Aconseguir els objectius de vendes.
  • Fer seguiment dels KPI s.
  • Planificar estratègies juntament amb l’equip de coordinació per promoure les vendes.
  • Dirigir els dependents per a la consecució dels objectius.
  • Treballar al punt de venda juntament amb l’equip de coordinació per identificar necessitats i elaborar estratègia de creixement i fer seguiment de l’execució dels plans d’acció per millorar els resultats, oferir un bon servei al client i assolir els objectius de productivitat de l’equip.
  • Realitzar les gestions administratives necessàries per al bon funcionament del punt de venda.
  • Assegurar les condicions correctes del punt de venda: imatge, ambient, horaris, manteniment, seguretat, il·luminació, etc.
  • Controlar els nivells òptims d’inventari.
  • Assegura de tenir l’estoc adequat, que permeti assolir els objectius de vendes sense acumular excessos.
  • Assegurar juntament amb l’equip de coordinació que el marxandatge és correcte atenent les necessitats del consumidor, fent adaptacions i proposant idees de millora.
  • Cotitzar correctament els productes.
  • Gestió de caixa, així com obertura i tancament de la mateixa amb precisió i eficiència.

Gestió d’equips:

  • Liderar i desenvolupar els equips per aconseguir els objectius.
  • Motivar i avaluar el rendiment de l’equip: fortaleses i debilitats i proposar objectius de desenvolupament personal.
  • Assegurar que tot el personal aconsegueix els objectius marcats en qualitat i temps.
  • Gestionar la repartició de tasques amb el personal, tenint en compte les seves fortaleses.
  • Promoure la polivalència del personal.

Formació:

  • Formar el personal per desenvolupar correctament cadascuna de les tasques necessàries, tenint en compte les seves fortaleses i debilitats.

2. REQUERIMENTS DEL LLOC

Titulació: Grau Mitjà d’Activitats Comercials

Experiència mínima: Experiència de 2 anys en gestió de punt de venda i gestió d’equips

Formació complementària: Domini informàtic

Competències:

  • Habilitats comunicatives i socials
  • Pro activitat i Iniciativa
  • Lideratge
  • Habilitats Comercials i d’Orientació al Client
  • Flexibilitat i adaptabilitat

3. CONDICIONS DEL LLOC

Tipus de contracte: Indefinit (3 mesos de prova)

Jornada: 40 hores de dilluns a dissabte

Horari: Partit

Retribució salarial: 19.500 – 20.000

Incorporació: febrer 2025

4. PROCÉS DE SELECCIÓ

 Les persones interessades han d’enviar el seu currículum  a: arada@aradacaritas.cat

Abans del 24/01/2025 indicant com a referència [Encarregat/da botiga Moda re-]

Fes un donatiu Fer-me soci
Gràcies a la vostra ajuda, podem estar al costat dels qui més ens necessiten
Quin tipus de donació t’agradaria fer?
Puntual
On vols destinar la teva aportació?
Acció social Càritas
Emergència inundacions València
Quant voleu aportar?
Sóc...
Particular
Empresa