Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i persones voluntàries compromeses en la transformació de l’exclusió social.
Des de Arada Empresa d´inserció creiem fermament que la feina és la millor alternativa per lluitar contra l’exclusió social; per aquest motiu desenvolupem i creem activitats econòmiques que permetin generar ocupació específica pel col·lectiu que atenem; que alhora donen servei a la resta de la societat.
Vols treballar amb nosaltres? Amb tu farem un gran equip.
Lloc de treball: Reus
1. DESCRIPCIÓ DEL LLOC
En dependència de gerència, el/la candidat/a s’incorporarà a l’equip i desenvoluparà les següents funcions i tasques:
Funcions:
Consecució dels objectius de venda a través del desenvolupament i seguiment dels equips del punt de venda.
Motivar, formar i dirigir els equips per aconseguir els objectius.
Tasques:
- Gestió del negoci
- Aconseguir els objectius de vendes.
- Fer seguiment dels KPI s.
- Planificar estratègies juntament amb l’equip de coordinació per promoure les vendes.
- Dirigir els dependents per a la consecució dels objectius.
- Treballar al punt de venda juntament amb l’equip de coordinació per identificar necessitats i elaborar estratègia de creixement i fer seguiment de l’execució dels plans d’acció per millorar els resultats, oferir un bon servei al client i assolir els objectius de productivitat de l’equip.
- Realitzar les gestions administratives necessàries per al bon funcionament del punt de venda.
- Assegurar les condicions correctes del punt de venda: imatge, ambient, horaris, manteniment, seguretat, il·luminació, etc.
- Controlar els nivells òptims d’inventari.
- Assegura de tenir l’estoc adequat, que permeti assolir els objectius de vendes sense acumular excessos.
- Assegurar juntament amb l’equip de coordinació que el marxandatge és correcte atenent les necessitats del consumidor, fent adaptacions i proposant idees de millora.
- Cotitzar correctament els productes.
- Gestió de caixa, així com obertura i tancament de la mateixa amb precisió i eficiència.
Gestió d’equips:
- Liderar i desenvolupar els equips per aconseguir els objectius.
- Motivar i avaluar el rendiment de l’equip: fortaleses i debilitats i proposar objectius de desenvolupament personal.
- Assegurar que tot el personal aconsegueix els objectius marcats en qualitat i temps.
- Gestionar la repartició de tasques amb el personal, tenint en compte les seves fortaleses.
- Promoure la polivalència del personal.
Formació:
- Formar el personal per desenvolupar correctament cadascuna de les tasques necessàries, tenint en compte les seves fortaleses i debilitats.
2. REQUERIMENTS DEL LLOC
Titulació: Grau Mitjà d’Activitats Comercials
Experiència mínima: Experiència de 2 anys en gestió de punt de venda i gestió d’equips
Formació complementària: Domini informàtic
Competències:
- Habilitats comunicatives i socials
- Pro activitat i Iniciativa
- Lideratge
- Habilitats Comercials i d’Orientació al Client
- Flexibilitat i adaptabilitat
3. CONDICIONS DEL LLOC
Tipus de contracte: Indefinit (3 mesos de prova)
Jornada: 40 hores de dilluns a dissabte
Horari: Partit
Retribució salarial: 19.500 – 20.000
Incorporació: febrer 2025
4. PROCÉS DE SELECCIÓ
Les persones interessades han d’enviar el seu currículum a: arada@aradacaritas.cat
Abans del 24/01/2025 indicant com a referència [Encarregat/da botiga Moda re-]