Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i persones voluntàries compromeses en la transformació social.
Les i els professionals de Càritas fan una aposta diària per l’acompanyament en drets a les persones en exclusió social.
Cerquem tres perfils professionals amb:
- Experiència en la gestió de persones en exclusió social.
- Que s’identifiqui amb els valors, missió i visió de l’entitat.
- Capacitat de treball en equip.
- Pro-activitat, iniciativa, autonomia.
- Responsabilitat i compromís.
- Flexibilitat, i capacitat d’adaptació.
- Capacitat de resolució de problemes.
- Habilitats comunicatives i de redacció escrita de projectes i d’informes.
- Disposició a l’aprenentatge.
- Creativitat i dinamisme.
- Capacitat d’anàlisi i síntesi.
- Organització i planificació.
Quines són les funcions i tasques del lloc de treball?
- Acompanyar a les Càritas parroquials i arxiprestats així com al voluntariat responsable, en el seu desenvolupament institucional i dinamització territorial.
- Donar suport als programes de Càritas Diocesana al territori així com implantar i impulsar-ne de nous.
- Valoració, tramitació i coordinació del projecte de cobertura de necessitats bàsiques (Faog, Fondite, Convo, etc..).
- Gestionar i desenvolupar el projecte de targetes moneder amb mesures d’acompanyament.
- Coordinació amb l’equip tècnic de CDT.
- Impulsar processos comunitaris a les diferents Càritas parroquials acompanyant a l’equip de voluntariat amb coordinació amb altres àrees de l’entitat.
- Participar en jornades, reunions, cursos, tallers i d’altres activitats vinculades als objectius del projecte que lidera.
- Realitzar entrevistes i assessoraments de casos socials (diagnòstic social, plans de treball i seguiments i avaluacions).
- Realitzar l’execució de subvencions i memòries anuals.
- Dur a terme la mediació i resolució de conflictes amb els equips que acompanya
Quins és el perfil específic?
- Titulació Grau en Treball Social, Educació Social, Pedagogia o Psicologia.
- Català i Castellà parlat i escrit nivell C1.
- Experiència en treballs similars en altres Càritas, entitats socials o administracions públiques d’àmbit social.
- Carnet de conduir i vehicle propi.
- Bon domini de competències digitals: coneixements programari Office (Word, Excel, Power-Point, Drive) Canva, SharePoint o similars.
Es valorarà positivament:
- Formació complementària social (màsters, postgraus, cursos, …)
- Formació específica en projectes d’àmbit comunitari i d’intervenció social.
- Coneixement d’altres idiomes.
- Treball o col·laboració amb entitats sense ànim de lucre.
- Treball en la coordinació i gestió de persones voluntàries.
- Coneixement de l’església catòlica i la seva doctrina social.
Oferim:
- Contractació laboral indefinida per part de Càritas Diocesana de Tarragona, previ període de prova.
- Categoria: Tècnic/a social amb dependència a l’Àrea d’Acció Social
- Marc salarial: Conveni col·lectiu de Catalunya d’acció social 2018 amb les taules salarials actualitzades: 25.541,60 euros anuals bruts
- Jornada de treball: 38,5 hores setmanals amb flexibilitat horària segons necessitats del servei.
- Lloc de treball: disposem de tres vacants per donar suport als dins l’àmbit de l’arxidiòcesi de Tarragona. (Tarragonès, Alt Camp, Priorat, Conca de Barberà i Baix Camp)
- Data incorporació: principis de setembre 2025
Interessades:
Enviar el CV a: gegonzalez@caritasdtarragona.cat Data límit el 31/07/2025