Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i persones voluntàries compromeses en la transformació social.

 

Les i els professionals de Càritas fan una aposta diària per l’acompanyament en drets a les persones en exclusió social.

Cerquem tres perfils professionals amb:

  • Experiència en la gestió de persones en exclusió social.
  • Que s’identifiqui amb els valors, missió i visió de l’entitat.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Pro-activitat, iniciativa, autonomia.
  • Responsabilitat i compromís.
  • Flexibilitat, i capacitat d’adaptació.
  • Capacitat de resolució de problemes.
  • Habilitats comunicatives i de redacció escrita de projectes i d’informes.
  • Disposició a l’aprenentatge.
  • Creativitat i dinamisme.
  • Capacitat d’anàlisi i síntesi.
  • Organització i planificació.

Quines són les funcions i tasques del lloc de treball?

  • Acompanyar a les Càritas parroquials i arxiprestats així com al voluntariat responsable, en el seu desenvolupament institucional i dinamització territorial.
  • Donar suport als programes de Càritas Diocesana al territori així com implantar i impulsar-ne de nous.
  • Valoració, tramitació i coordinació del projecte de cobertura de necessitats bàsiques (Faog, Fondite, Convo, etc..).
  • Gestionar i desenvolupar el projecte de targetes moneder amb mesures d’acompanyament.
  • Coordinació amb l’equip tècnic de CDT.
  • Impulsar processos comunitaris a les diferents Càritas parroquials acompanyant a l’equip de voluntariat amb coordinació amb altres àrees de l’entitat.
  • Participar en jornades, reunions, cursos, tallers i d’altres activitats vinculades als objectius del projecte que lidera.
  • Realitzar entrevistes i assessoraments de casos socials (diagnòstic social, plans de treball i seguiments i avaluacions).
  • Realitzar l’execució de subvencions i memòries anuals.
  • Dur a terme la mediació i resolució de conflictes amb els equips que acompanya

Quins és el perfil específic?

  • Titulació Grau en Treball Social, Educació Social, Pedagogia o Psicologia.
  • Català i Castellà parlat i escrit nivell C1.
  • Experiència en treballs similars en altres Càritas, entitats socials o administracions públiques d’àmbit social.
  • Carnet de conduir i vehicle propi.
  • Bon domini de competències digitals: coneixements programari Office (Word, Excel, Power-Point, Drive) Canva, SharePoint o similars.

Es valorarà positivament:

  • Formació complementària social (màsters, postgraus, cursos, …)
  • Formació específica en projectes d’àmbit comunitari i d’intervenció social.
  • Coneixement d’altres idiomes.
  • Treball o col·laboració amb entitats sense ànim de lucre.
  • Treball en la coordinació i gestió de persones voluntàries.
  • Coneixement de l’església catòlica i la seva doctrina social.

 Oferim:

  • Contractació laboral indefinida per part de Càritas Diocesana de Tarragona, previ període de prova.
  • Categoria: Tècnic/a social amb dependència a l’Àrea d’Acció Social
  • Marc salarial: Conveni col·lectiu de Catalunya d’acció social 2018 amb les taules salarials actualitzades: 25.541,60 euros anuals bruts
  • Jornada de treball: 38,5 hores setmanals amb flexibilitat horària segons necessitats del servei.
  • Lloc de treball: disposem de tres vacants per donar suport als dins l’àmbit de l’arxidiòcesi de Tarragona. (Tarragonès, Alt Camp, Priorat, Conca de Barberà i Baix Camp)
  • Data incorporació: principis de setembre 2025

Interessades:

Enviar el CV a: gegonzalez@caritasdtarragona.cat  Data límit el 31/07/2025

Fes un donatiu Fer-me soci
Gràcies a la vostra ajuda, podem estar al costat dels qui més ens necessiten
Quin tipus de donació t’agradaria fer?
Puntual
Quant voleu aportar?
Sóc...
Particular
Empresa