Càritas inicia la campanya “Càritas, A només 2 metres de tu” per explicar la tasca que l’entitat està duent a terme arran de la crisi generada per la COVID-19.

“Tot i els dos metres de distància, i les mesures de seguretat que hem de garantir, volem estar més a prop que mai de les persones més vulnerables” ha alertat Dolors Puigdevall, directora de Càritas Diocesana de Girona

Amb el lema “Càritas, a només 2 metres de tu”, les deu Càritas diocesanes amb seu a Catalunya han iniciat una campanya conjuntaper explicar a la ciutadania la tasca que l’entitat ha estat duent a terme en aquests darrers mesos, i que Càritas Diocesana de Girona ja va avançar dijous passat en roda de premsa.

Davant d’aquesta emergència, s’han triplicat les peticions d’ajuda que Càritas ha anat rebent en aquests darrers mesos. La paralització de l’economia ha suposat que moltes persones hagin perdut la feina que tenien en l’economia submergida, i en molts casos hi ha famílies que encara no han cobrat els ERTO. Davant d’aquesta situació, moltes persones s’han vist en la necessitat de recórrer per primera vegada a entitats com Càritas, per poder sostenir-se mentre no es reactiva l’economia.

Una crida a la solidaritat

Durant el mes de juny, la campanya “A només dos metres de tu” es farà present en premsa, ràdio i televisió, amb l’objectiu de fer arribar el missatge de solidaritat arreu del territori. Ara, és imprescindible que les persones estiguem més a prop que mai. Pots descarregar-te el cartell aquí.

A només 2 metres de tu