Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i persones voluntàries compromeses en la transformació de l’exclusió social.
Descripció del lloc de treball
Cerquem un/a professional amb:
- Seguretat.
- Que s’identifiqui amb els valors, missió i visió de l’entitat.
- Capacitat de treball en equip.
- Capacitat d’organització, planificació i priorització.
- Capacitat d’anàlisi i síntesi.
- Proactivitat, iniciativa i autonomia.
- Responsabilitat i compromís.
- Flexibilitat i capacitat d’adaptació.
- Capacitat de resolució d’incidències.
- Aptitud per a la comunicació verbal i escrita, redacció de projectes i informes.
- Disposició a l’aprenentatge.
Quines són les funcions i tasques del lloc de treball?
S’integraria en un àrea amb diferents subàrees o departaments de treball on podrà dur
a terme, entre d’altres, les següents tasques:
- Operativa bancària i de tresoreria de Serveis Diocesans, conciliació.
- Registre i revisió comptable de Serveis Diocesans i dels centres no facin entrada pròpia.
- Control pressupostari i indicadors.
- Arxivar i custodiar la documentació.
- Tasques administratives generals.
- Atenció telefònica i presencial de participants i del voluntariat de l’àrea, si s’escau.
- Coordinar-se amb la resta de l’equip de l’àrea.
- Donar suport a la responsable de subvencions.
- Donar suport a l’auditoria econòmica.
- Recolzar a l’equip de voluntariat i a l’Equip Directiu en les gestions administratives.
Quins és el perfil específic?
- Formació en tècnic/a Grau Superior en Administració i finances (antic FP II preferiblement en comptabilitat) o Grau universitari en Administració d’empreses o Economia i Finances.
- Català i Castellà parlat i escrit, nivell C1.
- Experiència en treballs similars amb un ferm coneixement en comptabilitat i en les normes comptables en altres Càritas, entitats socials o administracions públiques d’àmbit social.
- Preferiblement amb carnet de conduir i vehicle propi.
- Bon domini de competències digitals: coneixements programari Office (Word, Excel, PowerPoint, etc.) i ERP de gestió (A3, Odoo, SAP, SAGE etc.).
Es valorarà positivament:
- Formació complementària (màsters, postgraus, cursos, …).
- Formació específica en projectes d’àmbit comunitari i d’intervenció social.
- Coneixement d’altres idiomes.
- Treball o col·laboració amb entitats sense ànim de lucre.
- Coneixement de l’església catòlica i la seva doctrina social.
Oferim:
- Contractació laboral indefinida per part de Càritas Diocesana de Tarragona, previ període de prova.
- Categoria: Tècnic/a superior.
- Marc salarial: Conveni col·lectiu de Catalunya d’acció social 2018 amb les taules salarials actualitzades: 22.319 euros bruts anuals (14 pagues).
- Jornada de treball: 38,5 hores setmanals amb flexibilitat horària segons necessitats del servei.
- Lloc de treball: ciutat de Tarragona amb possibles sortides professionals dins l’àmbit de l’arxidiòcesi de Tarragona.
- Data incorporació: setembre 2025
Interessades:
Enviar el CV a: gegonzalez@caritasdtarragona.cat Data límit el 11 /07/2025