Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i persones voluntàries compromeses en la transformació de l’exclusió social.

Descripció del lloc de treball

Cerquem un/a professional amb:

  • Seguretat.
  • Que s’identifiqui amb els valors, missió i visió de l’entitat.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Capacitat d’organització, planificació i priorització.
  • Capacitat d’anàlisi i síntesi.
  • Proactivitat, iniciativa i autonomia.
  • Responsabilitat i compromís.
  • Flexibilitat i capacitat d’adaptació.
  • Capacitat de resolució d’incidències.
  • Aptitud per a la comunicació verbal i escrita, redacció de projectes i informes.
  • Disposició a l’aprenentatge.

Quines són les funcions i tasques del lloc de treball?
S’integraria en un àrea amb diferents subàrees o departaments de treball on podrà dur
a terme, entre d’altres, les següents tasques:

  • Operativa bancària i de tresoreria de Serveis Diocesans, conciliació.
  • Registre i revisió comptable de Serveis Diocesans i dels centres no facin entrada pròpia.
  • Control pressupostari i indicadors.
  • Arxivar i custodiar la documentació.
  • Tasques administratives generals.
  • Atenció telefònica i presencial de participants i del voluntariat de l’àrea, si s’escau.
  • Coordinar-se amb la resta de l’equip de l’àrea.
  • Donar suport a la responsable de subvencions.
  • Donar suport a l’auditoria econòmica.
  • Recolzar a l’equip de voluntariat i a l’Equip Directiu en les gestions administratives.

Quins és el perfil específic?

  • Formació en tècnic/a Grau Superior en Administració i finances (antic FP II preferiblement en comptabilitat) o Grau universitari en Administració d’empreses o Economia i Finances.
  • Català i Castellà parlat i escrit, nivell C1.
  • Experiència en treballs similars amb un ferm coneixement en comptabilitat i en les normes comptables en altres Càritas, entitats socials o administracions públiques d’àmbit social.
  • Preferiblement amb carnet de conduir i vehicle propi.
  • Bon domini de competències digitals: coneixements programari Office (Word, Excel, PowerPoint, etc.) i ERP de gestió (A3, Odoo, SAP, SAGE etc.).

Es valorarà positivament:

  • Formació complementària (màsters, postgraus, cursos, …).
  • Formació específica en projectes d’àmbit comunitari i d’intervenció social.
  • Coneixement d’altres idiomes.
  • Treball o col·laboració amb entitats sense ànim de lucre.
  • Coneixement de l’església catòlica i la seva doctrina social.

Oferim:

  • Contractació laboral indefinida per part de Càritas Diocesana de Tarragona, previ període de prova.
  • Categoria: Tècnic/a superior.
  • Marc salarial: Conveni col·lectiu de Catalunya d’acció social 2018 amb les taules salarials actualitzades: 22.319 euros bruts anuals (14 pagues).
  • Jornada de treball: 38,5 hores setmanals amb flexibilitat horària segons necessitats del servei.
  • Lloc de treball: ciutat de Tarragona amb possibles sortides professionals dins l’àmbit de l’arxidiòcesi de Tarragona.
  • Data incorporació: setembre 2025

Interessades:
Enviar el CV a: gegonzalez@caritasdtarragona.cat Data límit el 11 /07/2025

Fes un donatiu Fer-me soci
Gràcies a la vostra ajuda, podem estar al costat dels qui més ens necessiten
Quin tipus de donació t’agradaria fer?
Puntual
Quant voleu aportar?
Sóc...
Particular
Empresa