Els i les professionals de Càritas fan una aposta diària per treballar pels altres.

Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i persones voluntàries compromeses en la transformació de l’exclusió social.

CERQUEM UN PROFESSIONAL AMB:

  • Identificació amb els valors, missió i visió de l’entitat
  • Capacitat de treball en equip i treball en xarxa
  • Adaptació al canvi
  • Flexibilitat
  • Autonomia i iniciativa
  • Anàlisi, planificació i organització
  • Resolució de conflictes i presa de decisions
  • Actualització professional i millora contínua
  • Capacitat de treball metòdic

QUINES SÓN LES FUNCIONS I TASQUES DEL LLOC DE TREBALL?

  • Comunicació online: newsletter, xarxes socials, correus electrònics i pàgina web.
  • Comunicació offline: Edició de material, memòria interna i memòria anual, gestió de proveïdors.
  • Elaboració i desenvolupament d’eines de comunicació.
  • Creació i gestió dels continguts web així com l’actualització i manteniment de la pàgina web.
  • Donar suport en l’organització i en la creació d’esdeveniments i campanyes de l’entitat.
  • Col·laborar en la confecció de materials gràfics institucionals.
  • En col·laboració amb la responsable de comunicació, donar resposta a altres necessitats comunicatives de les diferents àrees de l’entitat.
  • Donar suport en la sensibilització i difusió dels projectes i programes de l’entitat.

DEPENDÈNCIA

  • Departament de comunicació i sensibilització (Àrea Acció Social)

QUIN ÉS EL PERFIL ESPECÍFIC?

  • Formació universitària en l’àmbit de la Comunicació, màrqueting amb coneixements i/o experiència social i/o Formació universitària en l’àmbit social: treball social, pedagogia, educació social i/o psicologia amb coneixements i experiència en l’àmbit de la Comunicació.
  • Català i Castellà parlat i escrit correctament, nivell C1.
  • Experiència en treballs similars en altres Càritas, entitats socials o administracions públiques d’àmbit social.
  • Carnet de conduir i vehicle propi.
  • Bon domini de competències digitals: WordPress, InDesign, Illustrator, Asana, MailChimp i coneixements d’eines google i office 365 entre d’altres.
  • Bon domini de l’equip analògic i digital.
  • Domini en fotografia i vídeo.

Es valorarà positivament:

      • Formació complementària en estratègia digital, gestió de xarxes socials i analítica web.
      • Coneixements sobre com aplicar el llenguatge inclusiu.
      • Formació complementària en l’àmbit comunitari i d’intervenció social.
      • Coneixement d’altres idiomes.
      • Treball o col·laboració amb entitats sense ànim de lucre.

OFERIM:

  • Contractació laboral indefinida per part de Càritas Diocesana de Tarragona, previ període de prova
  • Categoria: Tècnic/a social per l’àrea de comunicació
  • Marc salarial: Conveni col·lectiu de Catalunya d’acció social 2018 amb les taules salarials actualitzades
  • Jornada de treball: 38,5 hores setmanals amb flexibilitat horària segons necessitats del servei
  • Lloc de treball: ciutat de Tarragona amb sortides professionals dins l’àmbit de l’arxidiòcesi de Tarragona.

Data incorporació: Setembre 2024

Les persones interessades poden enviar el CV i el document de protecció de dades a: gegonzalez@caritasdtarragona.cat

Data límit el 29 de juliol de 2024

Fes un donatiu Fer-me soci
Gràcies a la vostra ajuda, podem estar al costat dels qui més ens necessiten
Quin tipus de donació t’agradaria fer?
Puntual
Quant voleu aportar?
Sóc...
Particular
Empresa