Els i les professionals de Càritas fan una aposta diària per treballar pels altres.

Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i persones voluntàries compromeses en la transformació de l’exclusió social.

CERQUEM UN PROFESSIONAL AMB:

  • Identificació amb els valors, missió i visió de l’entitat
  • Capacitat de treball en equip i treball en xarxa
  • Adaptació al canvi
  • Flexibilitat
  • Autonomia i iniciativa
  • Anàlisi, planificació i organització
  • Resolució de conflictes i presa de decisions
  • Actualització professional i millora contínua
  • Capacitat de treball metòdic

QUINES SÓN LES FUNCIONS I TASQUES DEL LLOC DE TREBALL?

  • Comunicació online: newsletter, xarxes socials, correus electrònics i pàgina web.
  • Comunicació offline: Edició de material, memòria interna i memòria anual, gestió de proveïdors.
  • Elaboració i desenvolupament d’eines de comunicació.
  • Creació i gestió dels continguts web així com l’actualització i manteniment de la pàgina web.
  • Donar suport en l’organització i en la creació d’esdeveniments i campanyes de l’entitat.
  • Col·laborar en la confecció de materials gràfics institucionals.
  • En col·laboració amb la responsable de comunicació, donar resposta a altres necessitats comunicatives de les diferents àrees de l’entitat.
  • Donar suport en la sensibilització i difusió dels projectes i programes de l’entitat.

DEPENDÈNCIA

  • Departament de comunicació i sensibilització (Àrea Acció Social)

QUIN ÉS EL PERFIL ESPECÍFIC?

  • Formació universitària en l’àmbit de la Comunicació, màrqueting amb coneixements i/o experiència social i/o Formació universitària en l’àmbit social: treball social, pedagogia, educació social i/o psicologia amb coneixements i experiència en l’àmbit de la Comunicació.
  • Català i Castellà parlat i escrit correctament, nivell C1.
  • Experiència en treballs similars en altres Càritas, entitats socials o administracions públiques d’àmbit social.
  • Carnet de conduir i vehicle propi.
  • Bon domini de competències digitals: WordPress, InDesign, Illustrator, Asana, MailChimp i coneixements d’eines google i office 365 entre d’altres.
  • Bon domini de l’equip analògic i digital.
  • Domini en fotografia i vídeo.

Es valorarà positivament:

      • Formació complementària en estratègia digital, gestió de xarxes socials i analítica web.
      • Coneixements sobre com aplicar el llenguatge inclusiu.
      • Formació complementària en l’àmbit comunitari i d’intervenció social.
      • Coneixement d’altres idiomes.
      • Treball o col·laboració amb entitats sense ànim de lucre.

OFERIM:

  • Contractació laboral indefinida per part de Càritas Diocesana de Tarragona, previ període de prova
  • Categoria: Tècnic/a social per l’àrea de comunicació
  • Marc salarial: Conveni col·lectiu de Catalunya d’acció social 2018 amb les taules salarials actualitzades
  • Jornada de treball: 38,5 hores setmanals amb flexibilitat horària segons necessitats del servei
  • Lloc de treball: ciutat de Tarragona amb sortides professionals dins l’àmbit de l’arxidiòcesi de Tarragona.

Data incorporació: Setembre 2024

Les persones interessades poden enviar el CV i el document de protecció de dades a: gegonzalez@caritasdtarragona.cat

Data límit el 29 de juliol de 2024

Fes un donatiu Fer-me soci
Gràcies a la vostra ajuda, podem estar al costat dels qui més ens necessiten
Quin tipus de donació t’agradaria fer?
Puntual
On vols destinar la teva aportació?
Acció social Càritas
Emergència inundacions València
Quant voleu aportar?
Sóc...
Particular
Empresa