Els i les professionals de Càritas fan una aposta diària per treballar pels altres.
Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i persones voluntàries compromeses en la transformació de l’exclusió social.
CERQUEM UN PROFESSIONAL AMB:
- Identificació amb els valors, missió i visió de l’entitat
- Capacitat de treball en equip i treball en xarxa
- Adaptació al canvi
- Flexibilitat
- Autonomia i iniciativa
- Anàlisi, planificació i organització
- Resolució de conflictes i presa de decisions
- Actualització professional i millora contínua
- Capacitat de treball metòdic
QUINES SÓN LES FUNCIONS I TASQUES DEL LLOC DE TREBALL?
- Comunicació online: newsletter, xarxes socials, correus electrònics i pàgina web.
- Comunicació offline: Edició de material, memòria interna i memòria anual, gestió de proveïdors.
- Elaboració i desenvolupament d’eines de comunicació.
- Creació i gestió dels continguts web així com l’actualització i manteniment de la pàgina web.
- Donar suport en l’organització i en la creació d’esdeveniments i campanyes de l’entitat.
- Col·laborar en la confecció de materials gràfics institucionals.
- En col·laboració amb la responsable de comunicació, donar resposta a altres necessitats comunicatives de les diferents àrees de l’entitat.
- Donar suport en la sensibilització i difusió dels projectes i programes de l’entitat.
DEPENDÈNCIA
- Departament de comunicació i sensibilització (Àrea Acció Social)
QUIN ÉS EL PERFIL ESPECÍFIC?
- Formació universitària en l’àmbit de la Comunicació, màrqueting amb coneixements i/o experiència social i/o Formació universitària en l’àmbit social: treball social, pedagogia, educació social i/o psicologia amb coneixements i experiència en l’àmbit de la Comunicació.
- Català i Castellà parlat i escrit correctament, nivell C1.
- Experiència en treballs similars en altres Càritas, entitats socials o administracions públiques d’àmbit social.
- Carnet de conduir i vehicle propi.
- Bon domini de competències digitals: WordPress, InDesign, Illustrator, Asana, MailChimp i coneixements d’eines google i office 365 entre d’altres.
- Bon domini de l’equip analògic i digital.
- Domini en fotografia i vídeo.
Es valorarà positivament:
-
-
- Formació complementària en estratègia digital, gestió de xarxes socials i analítica web.
- Coneixements sobre com aplicar el llenguatge inclusiu.
- Formació complementària en l’àmbit comunitari i d’intervenció social.
- Coneixement d’altres idiomes.
- Treball o col·laboració amb entitats sense ànim de lucre.
-
OFERIM:
- Contractació laboral indefinida per part de Càritas Diocesana de Tarragona, previ període de prova
- Categoria: Tècnic/a social per l’àrea de comunicació
- Marc salarial: Conveni col·lectiu de Catalunya d’acció social 2018 amb les taules salarials actualitzades
- Jornada de treball: 38,5 hores setmanals amb flexibilitat horària segons necessitats del servei
- Lloc de treball: ciutat de Tarragona amb sortides professionals dins l’àmbit de l’arxidiòcesi de Tarragona.
Data incorporació: Setembre 2024
Les persones interessades poden enviar el CV i el document de protecció de dades a: gegonzalez@caritasdtarragona.cat
Data límit el 29 de juliol de 2024