Una proposta d’esmorzars corporatius que combina qualitat, sostenibilitat i inserció sociolaboral

Esmorzars amb Cor és el nou servei de càtering social d’Arada Empresa d’Inserció, pensat per a empreses, entitats i organitzacions que volen oferir un esmorzar de qualitat als seus equips o esdeveniments, generant alhora un impacte social positiu.

Cada comanda contribueix a crear oportunitats laborals per a persones en situació de vulnerabilitat, promovent la seva inserció sociolaboral a través d’un projecte d’economia social.

Què ofereix Esmorzars amb Cor?

  • Esmorzars corporatius i coffee breaks per a reunions, jornades i esdeveniments.
  • Productes de proximitat i opcions saludables.
  • Propostes adaptades a diferents necessitats alimentàries.
  • Un servei professional, proper i personalitzat.

Un compromís amb les persones i el territori

Esmorzars amb Cor aposta per un model responsable que fomenta el reaprofitament alimentari, contribueix a reduir el malbaratament i prioritza l’ús de productes de proximitat.

Escollir aquest servei és apostar per una iniciativa que combina qualitat, sostenibilitat i compromís social, contribuint a construir una societat més inclusiva a través de la creació d’oportunitats laborals.

El projecte ha estat possible gràcies a la Convocatòria de Càritas I «Fondo Santander Responsabilidad Solidario 2026», que dona suport a iniciatives que impulsen la inserció laboral, la sostenibilitat i l’economia social.

📍 Ens trobareu a la Carretera de Montblanc, 119 (Reus).

Si esteu organitzant una reunió, una formació o qualsevol altre esdeveniment, demaneu el vostre pressupost sense compromís a ilucas@aradacaritas.cat o al telèfon 613 04 09 77.

Fes un donatiu Fer-me soci
Gràcies a la vostra ajuda, podem estar al costat dels qui més ens necessiten
Quin tipus de donació t’agradaria fer?
Quant voleu aportar?
Sóc...
Particular
Empresa