DADES BÀSIQUES DE LA CONTRACTACIÓ
Lloc de treball: Responsable de Desenvolupament de persones.
Categoria professional: Diplomatura o Grau en Psicologia, Treball Social, Relacions laborals, Administració i Direcció d’empreses (ADE) o Educació Social.
Tipus de contracte: Contractació laboral indefinida per part de Càritas Diocesana de Tarragona (previ període de prova).
Marc salarial: Conveni col·lectiu de Catalunya d’acció social 2018 amb les taules salarials actualitzades.
Jornada de treball: 38, 5 Hores/setmana amb flexibilitat horària segons necessitats del servei.
Lloc de treball: ciutat de Tarragona amb sortides professionals dins l’àmbit de l’arxidiòcesi de Tarragona.
Dependència: Àrea de Recursos
Data incorporació: Immediata
FUNCIONS, TASQUES DEL LLOC DE TREBALL
Promoció i gestió del desenvolupament professional dels agents de Càritas diocesana de Tarragona, que són les persones contractades i voluntàries. Això s’entén en tot el seu recorregut dintre l’entitat, des de la selecció i incorporació, l’acollida, la prestació de serveis, la formació, la motivació, el seguiment i els canvis que es puguin produir fins a la seva desvinculació.
L’aplicació i difusió de les normatives vigents i dels protocols i documents de Càritas Diocesana de Tarragona establerts relatius al Pla d’igualtat, a la no discriminació, a la prevenció de l’assetjament sexual, als drets d’imatge…
Protocol·lització dels processos relacionats amb el desenvolupament de persones.
La producció de materials i continguts informatius necessaris.
Elaboració de llistats actualitzats d’agents de Càritas.
Impuls del Pla de formació de tots els agents.
Acompanyament i dinamització de Càritas parroquials, de les Càritas UPA’s i dels seus voluntaris i voluntàries, en coordinació amb els/les tècnics/ques socials del territori.
Utilització del programari SICCE-MISS pel desenvolupament de persones.
Redacció, desenvolupament, seguiment i avaluació dels programes de desenvolupament de persones i de subvencions si és el cas.
Treball en grup amb els professionals i voluntaris de Càritas Diocesana de Tarragona.
Treball en xarxa amb administracions i entitats socials segons els criteris de la direcció.
REQUISITS ESPECÍFICS DEL LLOC DE TREBALL
Titulació requerida: Diplomatura o Grau en Psicologia, Treball Social, Relacions laborals, Administració i Direcció d’empreses (ADE) o Educació Social.
Experiència mínima de 3 any en treballs similars en altres Càritas, entitats socials, empreses o administracions públiques d’àmbit socials.
Carnet de conduir i vehicle propi.
Idiomes: català i castellà parlat i escrit (Nivell mínim: C1)
Digitalització: coneixements programari OFFICE (Word, Excel, Power Point, Drive), Canva, Share point o similars per a compartir arxius, Xarxes socials (Whasap, Instagram, X, Facebook, Telegram, Tiktok, …)
Es valorarà positivament:
Formació complementària social (màsters, postgraus, cursos, …).
Formació específica en l’àmbit del desenvolupament de persones.
Espiritualitat i relació amb l’Església (amb alguna comunitat parroquial o moviment cristià de l’església …)
Coneixement d’altres idiomes.
Treball o col·laboració amb entitats sense ànim de lucre.
Treball en la coordinació i gestió de persones voluntàries.
COMPETÈNCIES I CONEIXEMENTS
Habilitats de relació i comunicació (empatia, tracte amable i correcte, assertivitat, paciència, tolerància a la frustració, bona exposició, dinamisme, …)
Capacitat de lideratge, treball en equip i dinàmiques grupals
Capacitat d’adaptació a l’organització i flexibilitat en les formes de treball
Capacitat d’iniciativa, mediació i resolució de conflictes
TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
El termini de presentació de sol·licituds acaba el divendres 8 de març 2024.
Envieu el currículum i el document de protecció de dades a caritas@caritasdtarragona.cat.