Durant l’any 2024 hem aconseguit que no es produeixin pèrdues d’informació ni de documentació, afavorint que la nostra activitat hagi estat segura i àgil per a donar resposta a les persones participants.
Càritas vol i ha de ser transparent, responsable, segura i dotar d’accions de qualitat al territori. I és per això que les accions que realitzem han d’estar encabides dins d’un marc legal de compliment normatiu pel correcte tractament de la informació, amb principis i valors ètics, en setze àmbits de normes legals.
Per tal de millorar en el compliment de tota la normativa i assegurar la protecció de dades de les persones: voluntàries, treballadores i participants, necessitem eines que ens permetin relacionar-nos amb seguretat, intimitat i confidencialitat, mitjançant dispositius mòbils i elements que permetin assegurar les dades un cop finalitzada la relació amb les persones. Tanmateix, necessitem assegurar l’estabilitat de les dades, sense pèrdues d’informació per poder donar compliment a la transparència de l’entitat cap a persones donants i sòcies, finançadors i qualsevol persona, entitat, organisme que vulgui conèixer les nostres accions de manera qualitativa i quantitativa mitjançant les memòries econòmiques i socials que publiquem al nostre web.
Gràcies a la col·laboració de la Diputació de Tarragona, amb l’adquisició d’aparells SAI, hem pogut aconseguir l’objectiu de mantenir la protecció de la informació i dels aparells electrònics dels centres de treball del Carrer Armanyà i del Carrer August, seus de la Càritas Interparroquial de Tarragona, del departament de migració i dels serveis diocesans, que són dos centres amb molts aparells.
Fotografia: Lukas – Pexels
