COL·LABORA

Fes-te voluntari

Per poder dur a terme la nostra missió, a Càritas necessitem comptar amb persones voluntàries que ens ajuden a estar a prop de persones que viuen la injustícia de la pobresa.

Entitats amb cor

Les empreses i entitats són essencials en la construcció d’un món més just i solidari. Et convidem a ser una entitat/empresa amb cor per millorar les condicions de vida de les persones més desfavorides i promoure un model econòmic més just per a tots i més respectuós amb els recursos naturals.

Fes un donatiu o fes-te soci

Pots col·laborar amb Càritas fent-te soci (donació periòdica), o mitjançant una donació puntual. Selecciona la quantitat, periodicitat i destinació del donatiu amb el que t’agradaria col·laborar, i sigues part de Càritas.

Cedeix un habitatge/local

Hi ha famílies que no tenen una llar digna on viure, per això des de Càritas oferim la possibilitat que persones particulars o empreses ens cedeixen habitatges per destinar-lo a lloguer social. Si tens un habitatge o un local buit, pots cedir-lo a Càritas.

Herències i llegats

Cada vegada són més les persones que decideixen perllongar el seu compromís solidari amb l’erradicació de la pobresa i l’exclusió. Fer testament és la forma d’assegurar-te que, quan no hi siguis, els teus béns i el teu patrimoni, la teva herència, es distribuiran i faran servir segons la teva voluntat.

Dona la teva roba

Càritas ajuda a cobrir les necessitats bàsiques de les persones. Però tu també pots ajudar-nos a ajudar i millorar les condicions de vida de les persones ateses oferint roba i articles de segona mà en bon estat.

Beneficis fiscals

Fes que la teva col·laboració tingui una doble recompensa! A més d’ajudar les persones en situació de pobresa i exclusió, amb la teva aportació econòmica també gaudiràs de beneficis fiscals que et permetran deduir els teus donatius.