Fes un Donatiu

Desenvolupem la nostra acció gràcies al finançament públic i privat, transformant aquestes aportacions en les xifres més valuoses, aquelles que parlen de desenvolupament, justícia i esperança.

Per això, a Càritas necessitem la teva ajuda i la de persones que, com tu, contribueixen a reduir les desigualtats socials de la nostra societat. En qualsevol lloc, prop de casa teva, hi ha persones que no arriben a final de mes i necessiten que, entre tots, els ajudem. Pots fer-ho a través d’un donatiu o sent soci de Càritas.

Fer un donatiu

Informació Sant Francesc

A través de Bizum al 00300

Col·laborant amb transferència bancària a qualsevol dels següents comptes:

• BBVA: ES78 0182 1238 6702 0028 7678
  • La Caixa: ES24 2100 0272 3902 0010 5916
  • Banco Santander: ES41 0049 2601 0427 1696 1420

*En cas que vulgueu el certificat fiscal,  per a la declaració de la renda, necessitem les vostres dades personals, així com una còpia de la transferència bancària. Ens ho podeu fer arribar per correu postal (a Càritas Diocesana de Tarragona, C. Armanyà 16, 43004 Tarragona) o bé, per correu electrònic (santfrancesc@caritasdtarragona.cat).

Fer-se soci

Col·labora amb nosaltres de manera estable i periòdica per tal que els nostres projectes puguin tirar endavant.

He llegit i accepto la política de privacitat.