Robers filigrana

La botiga Filigrana i el magatzem del Polígon Francolí estaran tancats per vacances fins el proper 23 d’agost, inclòs. Disculpeu les molèsties.

L’objectiu del programa Filigrana és facilitar l’accés gratuït a la roba i estris de la llar a persones amb molt pocs recursos. Aquestes persones han estat prèviament acollides a Càritas i se’ls acompanya en diversos aspectes, també en aquesta de l’accés a la roba. El programa es concreta en una sèrie de robers distribuïts per tota l’arxidiòcesi que també proporcionen una oferta de roba de preu assequible per a tothom que ho necessiti, especialment les persones que pateixen dificultats econòmiques.

Els robers també incorporen la vessant de capacitació sociolaboral de participants, lligada a la manipulació de la roba. Els diners que s’obtenen es reinverteixen en accions socials lligades a les Càritas parroquials, especialment amb els participants que s’acompanyen des del projecte. A més, el programa també contribueix al consum responsable mitjançant el reciclatge i els tallers de costura solidària.

Hi ha un total de 14 robers Filigrana situats a Cambrils, Reus, Salou, Santa Coloma de Queralt, Tarragona (dos robers i el magatzem comú), Montblanc (dos robers), Creixell, Constantí, Arboç, Torredembarra, Valls i Vendrell.