Sense llar

L’objectiu del projecte és acollir i acompanyar a les persones sense llar, que normalment pateixen greus problemes de soledat, no tenen protecció familiar, addiccions…

Existeixen diversos recursos a la diòcesi. A Montblanc el Centre d’atenció diürna acull les persones que arriben al centre i els proporciona suport psicosocial i espai de socialització, a més d’alimentació, higiene personal (dutxa/canvi de roba)  i servei de bugaderia.

El projecte ‘Café i caliu’ a Tarragona o els menjadors socials de Reus proporcionen uns espais d’atenció, de descans i de relació social on les persones sense sostre, o aquelles que pateixen desemparament i manca d’alimentació, poden alimentar-se i trobar l’acolliment humà dels voluntaris.

Projectes associats: Bonanit

Càritas col·labora amb la Fundació Bonanit que, a la seva seu de la Pl. Peixateries Velles de Tarragona, ofereix un lloc per dormir i garanteix la integritat física de la persona.  Proporciona acompanyament social, la higiene personal i l’alimentació i dóna orientació sobre serveis i recursos necessaris.