Campanyes de sensibilització

Concert Jornada

Càritas Diocesana de Tarragona va oferir un Concert solidari divendres al Teatre Metropol per continuar celebrant els 50 anys de Càritas. L’acte va comptar amb dues actuacions: la de Luis Guitarra amb Carmen Sara i Canta la teva fe. L’esdeveniment,  que va tenir la presència de l’Arquebisbe, Jaume Pujol, va comptar amb  300 assistents.

L’escriptora i narradora de contes, Carmen Sara va començar l’espectacle amb la interpretació del relat Los portadores de sueños, de Gioconda Belli, deixant al públic fascinat amb la seva actuació.
El cantautor Luis Guitarra va oferir les cançons A la intemperie, Quién?
Desaprender la guerra, Historia de Lucia, Me abrazo a ti, entre d’altres.
Camen Sara, amb els seus contes, i Luis Guitarra, amb la seva música, van formar un duo escènic que no va deixar a ningú indiferent.
Per la seva part, el grup Canta la Teva Fe va començar la seva actuació amb la cançó Tu tens la clau i van continuar amb cançons com Torna-ho a intentar, Quedat amb nosaltres, L’amor no passarà mai, entre altres.
La música d’aquest grup de joves va agradar tant als assistents que van demanar un bis, cosa que van fer i amb la sorpresa de tocar dues cançons en primícia del nou CD que acaben d’editar,  anomenat 40 dies.
Després del concert es va oferir a tots els assistents un petit refrigeri.