OFERTA LABORAL: Gerent del Menjador social de Reus

Antecedents:

Càritas Interparroquial de Reus (CiR) gestiona des de fa més de 20 any el menjador social de la ciutat de Reus, amb el suport de l’ajuntament de Reus amb qui coordina la seva actuació, i amb l’ajuda també d’altres entitats i empreses. En el menjador hi intervé personal contractat i voluntaris de CiR.

L’Ajuntament de Reus ha decidir centralitzar bona part de l’atenció a les persones sense sostre i a altres col·lectius vulnerables al Centre del Roser, endegant un important projecte de restauració i acondicionament. A més a més, a decidit licitar el servei de menjador en un contracte reservat a empreses d’inserció.

Càritas Diocesana de Tarragona (CDT) de la que CiR forma part, va constituir l’empresa d’inserció “Arada Inserció Laboral” (ARADA), que optarà a la contractació municipal.

Oferta:

Lloc treball de Gerent del projecte del menjador social de Reus amb una dedicació del 60% de la jornada. La resta de jornada es dedicaria a la promoció i gestió d’altres activitats de Càritas Interparroquial de Reus (CiR).

• Ens contractant: empresa d’inserció laboral “ARADA”, de Càritas diocesana de Tarragona (CDT).
  • Àmbit: arxidiòcesi de Tarragona. Activitat principal: Menjador social de Reus, serveis de restaurant i cafeteria, serveis de cura a les persones.
  • Altes activitats: venda roba de segona mà, programa sociolaboral d’inserció i promoció d’altres línies d’actuació.

Funcions principals:

• Posar en funcionament i gestionar el menjador social de Reus.
  • Controlar el compte de resultats i gestió de la tresoreria, d’aquesta activitat.
  • Inserir persones en els àmbits laborals del menjador social i resta d’activitats.
  • Cerca de subvencions i ajuts de tercers.
  • Obertura de noves àres de negoci i nous mercats.
  • Relació i diàleg amb altres operadors del sector
  • Vetllar pel desenvolupament de la cultura organitzativa, en coherència en els valors i objectius de l’entitat.
  • Facilitar el desenvolupament dels equips.
  • Redacció de projectes.
  • Visualitzar a llarg plaç i ajudar al conjunt de l’organització a construir i desenvolupar l’estrategia.
  • Reportarà a la Direcció de Caritas Interparroquial de Reus(CIR) i als òrgans d’administració d’ARADA.

Contracte:

• Contracte a temps complert amb dedicació exclusiva
  • Salari brut de referència 27.500 €/any
  • Lloc de treball: Reus
  • Depenent de la Direcció de CIR i ARADA
  • Horari de matí i tarda de dilluns a divendres.

Competències i requeriments:

• Formació acadèmica universitària l’àmbit empresarial, econòmic, socials i/o tècnic
  • Polivalència.
  • Capacitat de planificació i organització.
  • Orientació a resultats.
  • Resolució de conflictes.
  • Coneixement i afinitat amb l’Església
  • Creativitat i innovació per posar en marxa i incrementar les activitats en poc temps
  • Gestió d’equips dinàmica i participativa
  • Idiomes: castellà, català i anglès
  • Domini de les eines d’ofimàtica: word, excel, powerpoint
  • Coneixements de comptabilitat i gestió econòmica
  • Disponibilitat de vehicle propi i permís de conduir

Experiència mínima requerida i altres capacitats :

Esperiència mínima requerida:

• 5 anys en responsabilitats de gestió d’activitats empresarials diverses

Es valorarà:

• Experiència en la gestió de negocis relacionats amb la restauració, l’alimentació i l’hospitalitat/allotjament.
  • Haver exercit com responsable del seu funcionament, dels seus equips i de la seva compte de resultats.
  • Coneixement professional acreditat del tercer sector, treball amb col·lectius vulnerables  i especialment en l’àmbit de la inserció sociolaboral.
  • Direcció i/o gestió d’empreses s’inserció i/o les seves àrees de negoci.
  • Gestió en entitats socials i d’esglèsia.
  • Haver participat com a voluntari/a en alguna entitat del tercer sector.
  • La participació en activitats de l’esglèsia.

Presentació de CV i  termini:

La presentació de CV, que han d’incloure els correus-e i telèfons de contacte de tres persones de referència, es poden enviar a:

Càritas Diocesana de Tarragona caritas@caritasdtarragona.cat

O bé entregar manualment a:

Secretaria de Càritas Diocesana de Tarragona

Carrer d’Armanyà, 16,

43004 Tarragona

Termini:  Fins divendres 18 de juny a les 12h del migdia.