Oferta Laboral: Adjunt a la secretaria dels Serveis Diocesans

Dades generals del lloc:

  • Denominació del lloc: Adjunt a la secretaria Serveis Diocesans.
    • Ubicació: Tarragona
    • Equip al que pertany: Secretaria i comunicació
    • Responsable immediat: Secretari Diocesà.
    • Contracte laboral per obra o servei. Grup Professional C. Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d’acció social amb infants, joves, famílies i d’altres en situació de risc.
    • Jornada de treball: 38,5 hores/setmana: matins i 3 tardes amb flexibilitat horària segons tasques.
    • Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d’acció social amb infants, joves, famílies i d’altres en situació de risc per als anys 2013-2018 (codi de conveni núm. 79002575012007).

Funcions i tasques:

  • Les tasques ordinàries de secretaria de Càritas diocesana de Tarragona i gestionar els escrits institucionals d’entrada i sortida de l’entitat.
  • Participar de manera activa en les tasques de comunicació i difusió de Càritas diocesana de Tarragona, elaboració de comunicats, relació amb els mitjans de comunicació, gestió de la Web i xarxes socials de l’entitat.
  • Confeccionar les convocatòries els temes a tractar a l’ordre del dia de les reunions de l’Equip Directiu, del Consell Diocesana, de l’Assemblea Diocesana i preparar el material corresponent per a cada reunió; redactar les corresponents actes i acords i els certificats amb el vistiplau del director.
  • Tenir cura del registre i de l’arxiu de correspondència i documentació.
  • Elaborar la memòria anual de Càritas Diocesana en coordinació amb els diferents departaments dels Serveis diocesans.
  • Facilitar tota la informació que requereixi l’Equip Directiu.
  • Coordina l’equip de voluntaris de recepció i secretaria.

Actituds:

  • Sensibilitat envers la tasca que porta a terme Càritas a favor de les persones amb risc d’exclusió social i pobresa.
  • Coneixement i sintonia amb els valors cristians i amb l’Església Catòlica .
  • Capacitat de treballar en equip.
  • Acollida i bon tracte a les persones.
  • Capacitat de comunicació.

Competències:

  • Capacitat d’adaptació a l’organització.
  • Gestió i control del treball d’organització de la gestió.
  • Capacitat d’organització i de planificació.
  • Experiència en redacció i gestió de sol·licituds.
  • Prendre decisions en el seu camp de feina.
  • Habilitats de comunicació, escolta activa.
  • Experiència en la preparació de materials.
  • Treball en equip i dinàmiques grupals.
  • Coneixements d’informàtica avançats (Word, Excel, bases de dades).
  • Coneixement en la utilització de pàgines web

Formació:

  • Titulació requerida: graduat o cicle superior en Secretariat, Administració i direcció d’empreses, Dret o ciències polítiques, Comunicació i mitjans audiovisuals, Administració pública.
  • Idiomes: Català i castellà, parlat i escrit, anglès elemental.

Oferta Laboral:

  • L’oferta laboral està oberta fins al 17 de gener del 2020.
  • Enviar Currículum amb tres persones de referència a caritas@caritasdtarragona.cat