Aquestes formacions s’han realitzat amb una durada de 90 hores de teoria presencial

Aquestes setmanes han finalitzat el curs de castellà a la parròquia de Sant Salvador de Tarragona i el curs de català a la Càritas de Riudoms, dues formacions de 90 hores destinades a persones nouvingudes.

Les formacions tenen com a finalitat facilitar un primer contacte amb la llengua i afavorir el procés d’integració lingüística, social i cultural de les persones participants.

El curs està orientat a oferir coneixements bàsics de comunicació que siguin útils per afrontar situacions quotidianes amb més autonomia, com ara l’atenció sanitària, la recerca de feina o la interacció amb l’administració.

Amb aquests cursos, continuem construint una societat més cohesionada, justa i respectuosa amb la diversitat.

Aquests cursos compten amb el suport de la Diputació de Tarragona.

caritas-post-106
Fes un donatiu Fer-me soci
Gràcies a la vostra ajuda, podem estar al costat dels qui més ens necessiten
Quin tipus de donació t’agradaria fer?
Quant voleu aportar?
Sóc...
Particular
Empresa