El programa Tarragona Acull, gestionat per Càritas Interparroquial de Tarragona i les Càritas Parroquials de la ciutat, integra diversos serveis de suport a persones i famílies vulnerables i compta amb el suport de l’Institut Municipal de Serveis Social de Tarragona, mitjançant un conveni de col·laboració anual.

Aquest any, difícil tant en l’àmbit social com sanitari, el programa Tarragona Acull ha fet possible l’acompanyament i l’ajuda, per cobrir les seves necessitats bàsiques, a més de 3.600 persones, i ha estat possible gràcies a la participació generosa d’un gran nombre de voluntaris a més del corresponent suport dels professionals.

Les principals activitats dutes a terme en el programa han sigut la provisió d’aliments, productes i ajudes diverses a través dels serveis parroquials (quasi un miler de famílies), l’entrega d’esmorzar diari (més de 24 mil esmorzars servits durant l’any 2021), l’oferiment de dutxa i higiene personal per a persones sense sostre a les instal·lacions d’Esmorzar i Caliu, els serveis del centre de dia Betània, la formació i orientació sociolaboral, els tallers de reforç educatiu a infants i joves, Som-hi tots, i l’atenció psicopedagògica familiar, Una altra mirada.