Compartint el viatge

Escoltar en comptes de sentir; mirar en lloc de veure; no passar de llarg sinó parar i compartir la vida, les esperança i els somnis amb les persones migrants.

Compartint el viatge proposa viure la cultura de la trobada i recuperar la visió d’una sola família humana, mundial i unida.

En el marc d’aquesta campanya el Papa Francesc ens convida a donar poder a les nostres accions sobre les paraules. Veure vídeo.

Coneix Compartint el viatge de la mà del Cardenal Tagle, President de Càritas Internationalis. Veure vídeo.

La carpeta Compartint el viatge és una invitació a conèixer millor la realitat de les persones que es veuen obligades a migrar. Són homes, dones, nens i nenes, cada un amb el seu nom i la seva vivència en els seus llocs d’origen, en els països en trànsit i en els llocs de destí. Us convidem a mirar aquesta realitat des de la identitat de Càritas. El final del camí crida al compromís, a fer possible la cultura de la trobada. Compartim el viatge?

Visita la campanya internacional Share the journey.