Centro de Escucha Sant Josep Obrer

Ahir es va inaugurar el Centro de Escucha Sant Josep Obrer. El propòsit d’aquest nou repte  és oferir l’escolta com una eina de transformació personal i d’alliberament al patiment.

Situat a la parròquia de Torreforta, però que dóna servei a tota la diòcesi (Cesjo) vol oferir suport anímic a la persona perquè pugui restaurar i recuperar les potencialitats i capacitats personals, que per una situació traumàtica apareixen bloquejades.

“Moltes són les causes en la nostra societat per les quals la persona pot passar per un procés de dol, una d’elles és el dol per la mort d’algú proper o molt proper. I segons el tipus de mort, molt difícil de superar. Com més vincle existia entre la persona morta i la supervivent més difícil és superar el dol”, va expressar Javier Álvarez, impulsor del projecte.

L’equip de voluntaris, prèviament formats, formen part de la parròquia i l’esperit  engrescador que van expressar ahir a la presentació  d’aquest projecte és encomiable.

Teresa Jordán, tècnica acompanyant de la parròquia i d’aquest projecte, va dir que l’escolta és d’imperant necessitat en aquests moments tan convulsos, de molta desolació i desassossec.

Es necessiten voluntaris

Cal destacar, que Càritas necessita més professionals per tirar endavant aquest projecte. Si et veus amb aquest perfil pots posar-te en contacte amb CESJO:

Trucant al Tel. 695.272.211 de 9 a 21: hores de dilluns a divendres.