Amb la col·laboració solidària del Grup de Dones de La Selva del Camp, que han confeccionat més d’un centenar de buffs per afegir a les bosses de regals
El pròxim 19 de desembre, Càritas Interparroquial de Tarragona organitzarà el tradicional sopar de Nadal per a les persones sense llar de la ciutat, a través del seu projecte d’acompanyament i atenció a persones en situació de sensellarisme, Esmorzar i Caliu.
Aquest acte comptarà amb la presència del Sr. Arquebisbe, Joan Planelles, la Sra. Cecília Mangini, Consellera de Drets Socials de l’Ajuntament de Tarragona, i el Sr. Salvador Grané, Director de Càritas Diocesana de Tarragona.
El sopar s’organitzarà en dos torns, amb l’objectiu d’acollir de manera digna i personalitzada al voltant d’un centenar de persones que habitualment són ateses pel projecte Esmorzar i Caliu. Aquesta acció solidària no només serà una oportunitat per compartir un àpat, sinó també per reforçar el sentiment de comunitat i de suport mutu entre tots els assistents.
A més, aquest any, les dones del Grup de Dones de La Selva del Camp han confeccionat més d’un centenar de buffs, que seran inclosos en la bossa de regals que es lliurarà a cada persona acollida. Un gest de solidaritat que volem agrair-los-hi sincerament.