Campanya “NINGÚ SENSE LLAR ÉS POSSIBLE” 27 Octubre

CAMPANYA NINGÚ SENSE LLAR

ES POSSIBLE

I tu què dius? Digues prou

A continuació trobaràs els materials de la campanya “Ningú Sense Llar” 2019 organitzada per Cáritas Española i amb la col·laboració de FACIAM, la xarxa d’Atenció a Persones Sense Llar i la plataforma Bestebi. Ja es porta 27 anys desenvolupant la Campanya i sempre amb l’objectiu de que tota persona visqui amb dignitat en el seva pròpia llar, en pau i serenament. La campanya segueix apostant per la centralitat absoluta de la persona sense llar i per mantenir la mirada dels drets de forma global.

Aquest any comença un nou trienni de la Campanya (2019-2021) i es fa amb la interpel·lació a la societat: I tu què dius? Digues prou. NINGÚ SENSE LLAR, i s’incorpora per mitjà del cartell de la Campanya: “Posa-hi cara”. És imprescindible saber que parlem de la situació que viuen persones concretes, amb rostre, amb noms i cognoms. Cada any de la Campanya es fonamentarà en un aspecte a destacar, en el 2019 és des de la prevenció per evitar trobar-se al carrer i sense llar.

A partir d’aquest any 2019 el Dia de les Persones Sense Llar es celebrarà l’últim diumenge d’octubre, aquest any el dia 27.

Els materials de la Campanya per poder-los descarregar seguint l’enllaç i treballar en general com per adults, joves i nens són els següents:

Materials Generals de la Campanya:

Materials per nenes i nens:

Materials per a Joves:

Materials per a adults: