Gestió econòmica, Pressupostaria i Patrimonial

En aquest apartat podràs trobar tota la informació relativa a la gestió econòmica de Càritas Diocesana de Tarragona, com els ingressos i despeses, així com l’auditoria o les dades econòmiques.

Comptes anuals

Finançament de Càritas Diocesana de Tarragona

Càritas Diocesana de Tarragona es finança majoritàriament a través d’ingressos privats, tot i que compta amb el suport de diverses administracions públiques.

A més, es finança amb aportacions privades i destina el seus recursos a projectes d’acció social, d’inserció i orientació laboral, a l’acollida i coordinació del voluntariat i a l’acció de comunicació i sensibilització a la societat.

Retribucions dels òrgans de govern de Càritas Diocesana de Tarragona

Els membres del Consell Diocesà i de la Comissió Permanent de Càritas no meriten cap tipus de retribució. Tanmateix, no es tenen comptes o crèdits concedits als membres del Consell Diocesà ni de la Comissió Permanent, ni s’han contret amb ells qualsevol obligació en matèria de pensions o assegurances de vida.

Consulta les dades econòmiques.

Informes d’auditoria

Els comptes de Càritas Diocesana de Tarragona s’auditen anualment per la consultora AuditConcept SL.

Consulta l’última l’auditoria.