DONA ROBA

Càritas se centra en cobrir les necessitats bàsiques de les persones per mitjà del programa d’ajuda a les necessitats bàsiques. Però tu també pots ajudar-nos a ajudar i millorar les condicions de vida de les persones ateses. Si vols aportar el teu gra de sorra, pots col·laborar oferint roba, aliments i articles de segona mà als centres distribuïdors

Roba

Algunes Càritas parroquials i arxiprestals lliuren roba a les persones ateses. Si vols col·laborar i donar roba, busca en el mapa el rober més proper on pots portar-la.

També pots depositar la roba en els contenidors vermells de Càritas. Tota la roba que es recull en aquests contenidors va als nostres robers, a les nostres botigues Filigrana, a Moda Re- o a altres entitats socials per fomentar el reciclatge, la reutilització i la inserció social.

A Tarragona, podeu entregar roba i altres objectes de la llar al nostre Magatzem Filigrana (Polígon Francolí, parcel·la 17, nau 2), a Càritas Diocesana de Tarragona (C. d’Armanyà 16, Tarragona) i als contenidors vermells de Càritas situats al C. d’Armanyà 16, al Moll de Costa, al Col·legi Sant Pau Apòstol i a l’Escola Joan XXIII de Bonavista.

Tanmateix, des de Càritas ens hem proposat dignificar el dret a l’alimentació de manera que no es desaprenguin els hàbits de compra i es garanteixi una alimentació equilibrada i adaptada a les necessitats de les diferents edats, creences o dietes (al·lèrgies o malalties). Per aconseguir-ho, no és suficient amb comptar amb els centres de distribució d’aliments. És, per aquest motiu, que s’ha posat en marxa la targeta solidària: una targeta de dèbit que permet a les persones comprar amb autonomia als establiments comercials d’alimentació. Et proposem que, per tal d’apoderar les persones ateses, et sumis a la iniciativa de la targeta solidària i facis un donatiu econòmic pel mateix import que el dels aliments que tenies pensat donar.