BENEFICIS FISCALS

Fes que la teva col·laboració tingui una doble recompensa! A més d’ajudar les persones en situació de pobresa i exclusió social i participar en la transformació de la nostra societat, amb la teva aportació econòmica també gaudiràs de beneficis fiscals que et permetran deduir els teus donatius en la Declaració de la Renda o Impost de Societats.

Si et converteixes en soci o donant, t’enviarem un certificat de donació amb les quantitats totals aportades durant l’any fiscal anterior per tal que el puguis incorporar en la teva declaració de la renda.

I és que ser solidari compta el doble!

Persones físiques

(DEDUCCIÓ EN QUOTA ÍNTEGRA. LÍMIT 10% BASE LIQUIDABLE)

DE DESGRAVACIÓ

Podràs desgravar-te el 80% de tots els donatius fets a ONGs i fundacions fins a un màxim de 250€

DE DESGRAVACIÓ AFEGIDA

Podràs desgravar-te també el 40% de l’import del teu donatiu que excedeixi els primers 250€

DE DESGRAVACIÓ AFEGIDA

Si, a més, és el 3r any en què col·labores amb una quantitat o import sempre igual o superior, en lloc d’un 40% passaràs a desgravar-te un 45% sobre l’excés de més de 250€.

* Consulteu deduccions addicionals en determinades Comunitats Autònomes.
* Deducció addicional del 5% si l’activitat a la qual es dóna està considerada prioritària per la Llei de Pressupostos Generals de l’Estat.

Persones JURÍDIQUES

(DEDUCCIÓ EN QUOTA ÍNTEGRA. LÍMIT 15% BASE LIQUIDABLE)

%

Com a empresa podreu deduir-vos de l’impost de Societats el 40% de l’aportació que hagueu fet a la nostra entitat

%

En el cas que la vostra contribució com a empresa hagi estat constant en els dos darrers anys fiscals (amb un import superior a 250€), podreu deduir-vos de l’impost de Societats el 50% de l’aportació que hagueu fet a la nostra entitat.

* Consulteu deduccions addicionals en determinades Comunitats Autònomes.
* Si és una prestació de Servei, és necessària una prèvia presentació de la factura sense IVA. Si es tracta d’una donació en espècie s’ha de presentar prèviament una factura amb IVA.